« عید سعید غدیر مبارک »

وظایف مبلغان مقابله با تهاجم بی حد و حصر فرهنگی دشمنان است

نوشته شده توسطحسینی واعظ 1ام آبان, 1394

مدیر ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: وظایف مبلغان مقابله با تهاجم بی حد و حصر فرهنگی دشمنان است.

سیده نفیسه حسینی واعظ درهمایش یک روزه دانش افزایی «معارف علوی» ویژه مبلغان که با حضور بیش از 200 نفر از مبلغان استان گلستان در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گرگان برگزار شد، افزود: انسان‌های برجسته، مهم و برگزیده در هر مکتب کسانی هستند که برای تحقق اهداف آن بسیار می‌کوشند.

وی اظهار کرد: تبلیغ و مبلّغ در اسلام جایگاهی بس رفیع دارد و در ارزش و اهمیت تبلیغ همین بس کس که قرآن کریم اصلی‌ترین رسالت انبیاء و مبلغان راستین دین را ابلاغ پیام‌های خداوند به مردم می‌داند.

وی ادامه داد: انسان‌های برجسته، مهم و برگزیده در هر مکتب و مرام کسانی هستند که برای تحقق اهداف آن بسیار می کوشند.

مدیر ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان اینکه پیامبر(ص) مبلّغان دین را از برگزیدگان امت خود می داند، بیان داشت: از آنجایی که آمران به معروف و ناهیان از منکر از مبلّغان به شمار می‌آیند، از این رو جانشین خداوند و رسول خدا(ص) هستند.

حسینی واعظ افزود: جانشینان خدا و رسول کسانی هستند که رفتار، گفتار و کردار آنان را تبلیغ کنند و به أمت پیامبر بیاموزند.

وی در تبیین وظایف مبلغان گفت: وظایف مبلغان در دوره کنونی که عصر گسترش فضای مجازی و افزایش رسانه‌ها و تهاجم بی‌حد و حصر فرهنگی است، بسیار دشوار است، اینجاست که حضور مبلغان ضرورت پیدا می‌کند.

مدیر ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان گلستان خاطرنشان کرد: امروزه ابزار بسیاری برای تبلیغ دین بوجود آمده است اما از طرفی کار تبلیغ بسیار دشوار است.

وی افزود: امروز دشمنان تمام توان خود را در راستای از بین بردن اسلام و دین، شکاف ایجاد کردن بین اقشار مختلف مردم، انتشار شایعات و از بین بردن فرهنگ و تمدن ملت ها به کار گرفته‌اند، از این رو لازم است از راهکارهای فراوانی برای اقناع مردم و مقابله با آن کینه توزی دشمنان استفاده کرد./111/


فرم در حال بارگذاری ...