« سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، به همراه کارکنان «خانم» این مدیریت، با «آیت الله سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.اللهم عجل لولیک الفرج »

سیده نفیسه حسینی واعظ» به عنوان اولین «خانم» مدیر استانی حوزه های خواهران، سکان هدایت حوزه خواهران استان گلستان را در دست گرفت و جانشین حجت الاسلام والمسلمین وردانی شد.

نوشته شده توسطحسینی واعظ 29ام تیر, 1397
سیده نفیسه حسینی واعظ» به عنوان اولین «خانم» مدیر استانی حوزه های خواهران، سکان هدایت حوزه خواهران استان گلستان را در دست گرفت و جانشین حجت الاسلام والمسلمین وردانی شد.

خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، سرپرست جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان که به عنوان اولین «خانم» مدیر استانی، سکان هدایت حوزه خواهران استان را در دست گرفت، در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه خواهران استان، پیرامون نقش کلیدی بانوان در هدایت جامعه، بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به همت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه به یاری مقام معظم رهبری، برای بانوان فرصتی جهت بهره بردن از مکتب اهل بیت(ع) ایجاد شد تا جامعه نسوان را با اسلام راستین آشنا نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدلله استان گلستان دارای مدارس علمیه خواهران در سطوح مختلف می باشد، قریب به 1500 طلبه جاری و 1400 فارغ التحصیل دارد که از این میان 900 مبلغه ثمره مدارس علمیه خواهران در استان بوده است.

سرپرست جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: فارغ التحصیلان مدارس علمیه استان، در مراکز علمی و دانشگاهی، آموزش و پرورش، نهاد های انقلابی و … به فعالیت، تبلیغ و ترویج ندای قرآن و اهل بیت(ع) مشغول هستند.

حسینی واعظ با اذعان به این که امروزه مرزهای اعتقادی دین به شدت مورد حمله قرار گرفته است، خطاب به حضار تاکید کرد: مدیران و مسئولین محترم مدارس علمیه، بیش از پیش با تربیت نیروهای عالم، باتقوا و متخصص جهت دفاع از مرزهای اعتقادی تلاش نمایند.

وی افزود: با دقت در مسیر پیش روی خود، متوجه خواهیم شد که برای رسیدن به هدف اصلی که همان تربیت نسل مهذب است، راه زیادی باقی هست و نیاز به تلاش دوچندان دارد.

سرپرست جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان این که مدیران سنگربانان خستگی ناپذیر خط مقدم دین هستند، اظهار کرد: با توجه به این که امروزه دشمنان دین برای استحاله فرهنگی با همه توان فعالیت می نمایند، نیازمند توجه به امر آموزش و تربیت اساتید عالمه و باتقوا، توجه به امر پژوهش و تربیت مبلغ کارآمد که بتوانند به زبان روز با نسل جوان سخن بگویند؛ هستیم.

حسینی واعظ در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با یاری و تلاش همه مدیران محترم و همکاران خدوم بنده در مدیریت استان جهت رسیدن به جامعه آرمانیِ مدنظر، تلاش نموده و در امر نزدیک تر شدن فرج حضرت ولی عصر(عج) قدم مثبتی برداشته و از شفاعت قرآن و اهل بیت(ع) بهره مند گردیم.

انتهای پیام


فرم در حال بارگذاری ...