میلاد نور 

نوشته شده توسطحسینی واعظ

میلاد نور مبارک

بانوان در انتخابات(درافزایش شورانتخاباتی و نیز انتخاب اصلح و....)، چه نقش و تاثیری میتواند داشته باشند؟

نوشته شده توسطحسینی واعظ 18ام خرداد, 1400

بسم الله الرحمن الرحیم
از انجایی که بانوان مسلمان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی وهم چنین در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم وموثری داشته وهم پای پدران وبرادران وهمسران خوددر این کشور حماسه افریدند و برای اعتلاء کشور عزیز ایران شهید داده وبه زندان رفته وحتی در دوران دفاع مقدس نیز به اسارت گرفته شدند و سرافراز وپیروز مندانه از پای ننشسته و درهمه عرصه های سیاسی اجتماعی اقتصادی وفرهنگی که نیاز به حضور بانوان بوده با تاسی به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حضور عالمانه داشته ودارند حال در این لحظات حساس که کشور ایران عزیز برای انتخاب رییس جمهور اصلح وشایسته به انتخابات نزدیک میشود نیز حضور وروشنگری بانوان قهرمان پرور ایران عزیز از اهمیت بسزایی برخوردار است ومسلما با روشنگری وتشویق به حضور حداکثری وانتخاب شایسته بر شور انتخاباتی خواهند افزود. زیرا اگر بانونا جامعه در حرکت اجتماعی هرملتی حضور نداشته باشند مسلما آن حرکت به جایی نخواهد رسید و موفقیت لازم را بدست نخواهد اورد وحضور جدی واگاهانه از روی بصیرت باعث شور وشعور مضاعف می گردد

معیارهای انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری (مدظله)

نوشته شده توسطحسینی واعظ 18ام خرداد, 1400

همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. البته ممکن است همة تلاش‌ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب‌کنندگان تلاش کنند، برای این که گزینش درستی داشته باشند.

#گشاده رویی -عامل جلب -محبت

نوشته شده توسطحسینی واعظ 6ام تیر, 1399

گشاده رویی از عوامل جلب محبت مردم و مایة ایجاد صلح و دوستی بین افراد می باشد و مدیران باید در برخوردها گشاده روی باشند تا جو دوستی و همدلی در سازمان برقرار شود. امام(علیه السلام) در نامه 46 به یکی از کارگزاران سیاسی خود می فرماید: «پر و بالت را برابر رعیت بگستران، با مردم گشاده روی و فروتن باش و در نگاه و اشارة چشم، در سلام کردن و اشاره نمودن با همگان یکسان باش تا زورمندان در ستم تو طمع نکنند و ناتوانان از عدالت تو مأیوس نگردند».

#مداحی_ مهدی_ سلحشوری_ در بیت_ رهبری _فاطمیه ۹۸

نوشته شده توسطحسینی واعظ 11ام بهمن, 1398


?️ کنایه حاج مهدی سلحشور در مراسم بیت رهبری به طرفداران سازش با آمریکا:

? بعضی ها بعد از حاج قاسم هم متوجه دشمنی نمیشوند…

▪️به چاه میبردت این طناب پوسیده
▪️از این شکسته پل امتحان شده مگذر

#جمعه تون_بی نظیر

نوشته شده توسطحسینی واعظ 11ام بهمن, 1398